Curacao Forum

Curacao Forum Auto huren wanneer je jonger bent dan 23 jaar...

Auto huren wanneer je jonger bent dan 23 jaar... IP: x
Karin 7/13/2006-3:11:30 PM
21 augustus vertrek ik voor een half jaar naar Curacao. Nu willen we zeker de eerste maand een auto huren maar ik merk dat je bij veel verhuurbedrijven minimaal 23 moet zijn. Dit wordt ik echter pas een maand na aankomst. Heeft iemand misschien een idee waar ik wel al een auto kan huren voor een redelijk bedrag?

Alvast bedankt!

RE: Auto huren wanneer je jonger bent dan 23 jaar... IP: x
Chris 7/19/2006-6:13:11 PM
Als je niet teveel eisen hebt.. zijn er zat `autobedrijven` die verhuren zonder leeftijdseis ( dan Naf 500-600 per maand),

chris

RE: Auto huren wanneer je jonger bent dan 23 jaar... IP: x
marloes 7/20/2006-11:33:47 AM
Heb ook een vraag over autohuren. Hierboven staat ``....als je niet teveel eisen hebt, maar.....hoe zit het met verzekeringen e.d. Mijn zoon (19 jaar) zit op dit moment haast 3 maanden op curacao. Hij wil nog 2 maanden een auto huren met 1 of 2 vrienden. Bij de officiele autobedrijven kan dit dus niet en moet je inderdaad 23 zijn, maar....bij ``iemand`` kon je wel een auto huren, je schijnt dan WA verzekerd te zijn en als je met meerdere die auto huurt kun je hem dus ook met meerdere huren, je moet dan allemaal je papieren met gegevens e.d. invullen. Volgens mij is dit nogal link, wat als je betrokken raakt bij een ongeluk o.i.v. Het is tenslotte GEEN erkent autoverhuurbedrijf. Ik vind het allemaal nogal vaag, maar mijn zoon beweert dat het echt geen kwaad kan. Ik heb hier persoonlijk niet zo`n goed gevoel bij. Graag uw reactie. Groetjes marloes

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.