Curacao Forum

Curacao Forum Alleen op Curacao?

Alleen op Curacao? IP: x
Jurgen 9/6/2006-1:02:09 PM
Hey, ik las op het forum dat verschillende nieuwe mensen op Curacao op zoek zijn naar gezelschap. Ik ben er een van. Ik ben pas aangekomen en breng dus veel tijd alleen door aangezien ik hier niemand ken. Via deze weg wou ik daarom een soort meetingpoint opstarten. Als iedereen die in dezelfde situatie zit reageert en misschien allemaal samen ergens afspreekt kan dit een zeer leuk verblijf worden. Ik ken het eiland nog niet dus moet iemand anders maar een afspreekplaats voorstellen. Tot binnenkort!

RE: Alleen op Curacao? IP: x
Sandra 9/13/2006-3:44:24 PM
Ik wil je wel gezelschap komen houden :)

Nee serieus, ik wil voor een jaar ongeveer naar Curacao.. Ben druk bezig dingetjes te regelen.. Heb je tips om te wonen?

Sandra

bob 9/20/2006-9:50:33 AM
ken je campo al?

Mauro 9/20/2006-11:23:03 PM
hey Sandra, ik kan je wat tips geven. dus vraag gerust wat je wilt ik doe de rest. groetjezzzz

Bob: wie kent campo nou niet :)

JJ 10/1/2006-5:26:16 PM
Ik ben er ook een van. Ik zit hier al een maand en ken wat mensen maar die gaan binnenkort naar huis. Ik ken het eiland ook al een beetje dus als er vragen zijn. Stel ze gerust, misschien kan ik helpen.

Groetjes

RE: Alleen op Curacao? IP:190.2.149.121 x
m 3/6/2008-3:31:27 AM
hallo, even dit topic omhoog halen, aangezien ik momenteel (maart 20008) een paar maandjes in Willemstad ben. Wie zit ook in die situatie en wil wat gezelschap om op pad te gaan? Ik ben n man van 28, mail gerust naar ilpendam@gmail.com

RE: Alleen op Curacao? IP:190.2.128.116 x
sandra 7/3/2008-11:42:06 AM
Haal deze topic ook weer omhoog.
Ben ook alleen hier. ken het eiland nog niet zo goed.is die meetingpoint er.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.