Ik vertrek op 28 augustus voor 4 maanden naar Curacao en ga werken bij Kontiki Beach!
Weet iemand meer te vertellen over Kontiki Beach? Heeft er iemand toevallig nog mooie vakantiefoto`s daarvan? :) Stuur ze me maar :)!
Hi Stephanie, Kontiki is leuk om te vertoeven/eten etc. leuke lokatie, je zal het er zeker naar je zin hebben.Fijne tijd op het eiland hoor, enjoy!!!
gr. Anneke
Voor Emy,
Wat leuk dat je ook gaat! Ik verblij in een studentenhuis op de Anasaweg! Ben erg benieuwd! Waar kom jij te werken/stage te lopen? En ga jij ook alleen?
Voor Anneke,
Leuk van je reactie! Klinkt allemaal positief! We gaan er een mooie tijd van maken....nog nog 4 weekjes wachten tot ik mag gaan :)!
Ik ben benieuwd! Misschien komen we wel bij elkaar te wonen!! Zou leuk zijn!
Ik vind het allemaal maar spannend hoor...van mij mag het nu wel 28 augustus zijn :)!
xxx
we hebben er 1 x een broodje gegeten wat ik gelijk weer terug heb gegeven zo smerig was het (leek wel een ongebakken afbak broodje) kreeg weer een andere maar was nog steeds vies
wel heel leuk waren de salamanders die heb ik maar zitten voeren daar heb ik wel foto`s van het is er wel heel mooi
leuke zitjes om te eten enzo
er is wel eens wat leuks te doen artiesten die optreden
Wij hebben op Curacao in een hele goede buurt vlakbij het strand een kamer te huur in ons huis. Ben je netjes, betrouwbaar en op zoek naar een kamer? Stuur ons dan eens een e-mail.